De Slimme Nieuwslezer uitlegvideo

De Slimme Nieuwslezer zit, als onderdeel van de door Koninklijke Bibliotheek landelijk ingekochte educatieve programma's, al ruim 10 jaar in het aanbod van De Bibliotheek.
Toch is nog niet iedereen die met educatieve programmas van De Bibliotheek werkt met De Slimme Nieuwslezer vertrouwd.

Om snel een goed beeld te krijgen wat De Slimme nieuwslezer inhoudt is er nu De Slimme Nieuwslezer uitlegvideo:

Natuurlijk zijn er ook handleidingen:

De handleiding voor docenten en vrijwilligers gaat in op het doel en de principes van de Slimme Nieuwslezer. Zij krijgen tips over hoe zij de Slimme Nieuwslezer kunnen inzetten.

In de praktische gebruikershandleiding vind je stap-voor-stap-instructie om als taalvrijwilliger, taaldocent of cursist een account aan te maken, persoonlijke instellingen te kiezen en teksten te kiezen.

Vragen?

Neem contact op met EDIA (de ontwikkelaar van De Slimme Nieuwslezer)

Raymond MandersEDIA BV